donderdag 27 oktober 2011

Junebug dress

Ik maakte voor kleine spruit dit kleedje (Junebug dress) volgens de tutorial die ik hier vond. Ik voegde wel geen mouwtjes toe omdat het dan mooier staat met een sous-pulletje eronder. Althans, dat vind ik toch.






Het stofje kocht ik vorig jaar bij Le chien vert in Brussel, het is een dunne ribfluweel. De bijpassende knoopjes kocht ik bij Mertens mercerie in Melle.

Ook dit jaar hebben we egels in de tuin!  Zalig om die beestjes gade te slaan. Ik hoop wel dat ze niet teveel eieren van onze kippen stelen maar ja, die beestjes moeten natuurlijk ook eten.

5 opmerkingen:

  1. Mooi jurkje zeg!!! Echt heel knap!
    En die egel is echt wel moedig!!! Wij hebben er ook alle jaren wel één of twee maar daar moeten we toch wat verder naar zoeken lol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, zo lief, die egel! Mooi kleedje ook natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi! Nog eentje voor op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de link naar de tutorial! Het kleedje is SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n mooi kleedje! Ik ben ook blij met de link naar de tutorial.

    BeantwoordenVerwijderen