woensdag 28 november 2012

Yes ! Probleem opgelost.

Ik kan terug foto's plaatsen. Yoehoe!! Wat ben ik blij.
Ik doe het nu via Flickr en dat werkt blijkbaar goed. Bedankt dus dames voor de tips!

Dit is een van de rokjes die ik onlangs maakte. Het is een simpel rokje: een katoenen stofje met pandaberen en een groene elastische band; meer had ik niet nodig.



De elastische band kocht ik een tijdje geleden bij Mertens in Melle. Het is brede elastiek en handig om rokjes mee af te werken. Ik heb hem direct gekocht in verschillende kleuren.


6 opmerkingen:

  1. heel mooi! hoe stik je die rekkerband daar aan? En hoe zet jij je foto's uit flickr dan op je blog? bij mij lukt dat niet, geeft altijd foutboodschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook ik ben wel nieuwsgierig hoe je dat met flickr hebt aangepakt ik snap er namelijk nog niet zoveel van.

    Dat rokje is wel mega leuk geworden! Maar vaak zijn die simpele dingen juist zo mega leuk. Dat elastiek is ook een super idee! Ga ik ook eens naar kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal mijn methode eens uitvoerig uitleggen in een volgend berichtje. Eenmaal je het door hebt, is het vrij simpel. Ik heb er ook wel eerst een avond op gevloekt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn opslagruimte is ook vol ... plots zie je dat op vele blogs verschijnen , alsof de lustige bloggers plots gesaboteerd worden ... ik ga me ook eens verdiepen in Flick'r , seh!

    BeantwoordenVerwijderen