zondag 9 december 2012

Terug thuis!

Vorig weekend trokken we naar zee. We genoten er van lange wandelingen op het strand, samen zwemmen (nee, niet in zee maar in een klein zwembadje in het appartementencomplex), gezellig samen zijn en natuurlijk..... kwam de sint op bezoek.



Na dit deugddoende weekendje aan zee met het ganse gezin vertrok ik maandagmorgen voor een kleine week naar Engeland. Ditmaal voor het werk; ik moest dus mijn schatjes achterlaten.
Elke morgen en avond 'zagen' we elkaar via skype. Ik kreeg een update over alle avonturen op school en toonde hen het zicht vanuit mijn kamer.


Prachtig toch.... We verbleven in een klein dorpje, Aldeburgh, aan de kust van Suffolk.




Op het strand een eind verderop zagen we dit tafereeltje:


Zeehondjes, volwassen exemplaren en hun jongen. Zo schattig...


Nu terug thuis, staat een hele berg was te wachten.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten